bluebrowncustomgreenorangepinkredturquoiseyellow
  • Layout Style
  • Texture for Boxed, Framed, Rounded Layout Background

  • Font
    • Body:

    • Menu:

    • Title:

    * Fonts are used to example. You able to use 600+ google web fonts in the backend.

609 11 87 00 Pn - Pt: 8:00 - 16:00 info@superchip.pl
Blog o chiptuningu
Powerboxy - tuning aut na gwarancji
luty 11 2017 0 komentarz

 Chip tuning samochodu na gwarancji jest możliwy

Chip tuning samochodu na gwarancji jest możliwy bez ryzyka jej utraty – za pomocą modułów Powerbox - podobnie chip tuning samochodu w leasingu czy auta firmowego. Zwiększają one moc i moment obrotowy, podobnie jak chip tuning, jednak wpinane są w fabryczne złącza i nie wymagają przeprogramowania sterownika silnika. Powerbox można łatwo założyć i zdemontować. Wersje z bluetooth mogą być sterowane z Android i iPhone.

Powerboxy są strojone przez nas na hamowni. Kupując Powerbox u nas montujemy go oraz dostrajamy na hamowni.

Czy warto robić chip tuning?
listopad 02 2015 0 komentarz

Czy warto robić chip tuning?

Odpowiedź na pytanie, czy chip tuning ma sens i czy opłaca się go robić wymaga ode mnie bezstronności – a przecież jestem stroną. Przeciętny domorosły tuner-garażysta po tak postawionym pytaniu zawoła: „ależ oczywiście, że warto – dziwię się, że pan/pani pyta!” Problem w tym, że gdyby sprzedawał grzebienie – to wciskałby je także łysym argumentując w ostateczności, że na grzebieniu można też pograć, a wiadomo przecież, że muzyka jest lekarstwem dla duszy.

Dlaczego profesjonalny chip tuning kosztuje?
październik 30 2015 0 komentarz

Dlaczego profesjonalny chip tuning kosztuje?

Branża szeroko rozumianego auto tuningu, w tym instalatorzy chip tuningu (niekiedy niepoprawnie pisanego jako chip tunning) i power boxów stała się pełnoprawną gałęzią przemysłu samochodowego. Dzięki temu, że współczesne silniki sterowane są komputerem (ECU) istnieje możliwość ich diagnostyki komputerowej i optymalizacji pracy na samochodowej hamowni podwoziowej. Oznacza to, że indywidualny tuning silnika dopasowany do potrzeb kierowcy (także eco tuning w celu oszczędzania paliwa) jest osiągalny już nie na poziomie nielicznych specjalistów, ale także w warsztatach samochodowych i mniejszych firmach.

Ford EcoBoost – chip tuning staje się przyjemnością
październik 09 2015 0 komentarz

Ford EcoBoost – chip tuning staje się przyjemnością

Nie ma chyba bardziej obsypanych nowymi patentami i wypełnionych nowinkami silników benzynowych, jak seria EcoBoost od Forda. 128 nowych patentów chroni tę linię konstrukcyjną silników i powoduje, że to najbardziej zaawansowany typ silnika ostatnich lat. Do wyboru mamy pojemności od 1 litra (R3), poprzez 2,3 EcoBoost, znanego chociażby z nowego Forda Mustanga, aż do 3,5 litra V6, czyli serca Lincolna Navigatora i nowych F-150. Moce do 380 KM wydają się naprawdę duże, ale silniki te mają niesamowite rezerwy mocy i momentu obrotowego. Po profesjonalnym chip tuningu Fordy, Jaguary czy Volvo z EcoBoost pokazują na co je stać i przyrosty mocy po 30% lub więcej nie powinny dziwić. Spada też zużycie paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Chip tuning czy box?
październik 07 2015 0 komentarz

Chip tuning czy box?

Jeżeli już postanowiliśmy zmodyfikować nasz samochód i zwiększyć jego moc i moment obrotowy, to stajemy przed dylematem: czy zainstalować nowy program w sterowniku silnika (czyli popularny chip tuning), czy też postawić na dodatkowy zewnętrzny sterownik cyfrowy dopinany do wiązki samochodu (czyli tuning box lub power box). Każde z rozwiązań ma swoje zalety i wady i postanowimy je przybliżyć możliwie bezstronnie – jako że jesteśmy producentem zarówno programów tuningowych jak również power boxów do diesli i aut benzynowych.

Problem z DPF – wyłączyć czy naprawiać?
październik 06 2015 0 komentarz

Problem z DPF – wyłączyć czy naprawiać?

Usuwanie DPF jest popularną metodą na rozwiązanie problemu z DPF i FAP. Zapchany filtr DPF powoduje spadek mocy i notoryczną awarię. Kontrolka filtra cząstek stałych i ewentualnie kontrolka awarii silnika świecić się będą non stop. Wymiana filtra DPF w serwisie jest bardzo droga i dlatego wielu kierowców decyduje się na deaktywację filtra i jego mechaniczne usunięcie. Ale czy to jedyna droga?

Podkręcamy moc?

Zapytaj nas o modyfikację swojego pojazdu.

Zapytaj o wycenę